...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Ιουνίου 2018

Για να μαθαίνω σωστά πρέπει κάθε στιγμή να αποβάλλομαι από τις τάξεις κάθε είδους σχολείου:



Για να μαθαίνω σωστά πρέπει κάθε στιγμή να αποβάλλομαι από τις τάξεις κάθε είδους σχολείου: πρέπει να απειθαρχώ σε καθετί που καθηλώνει την προσοχή μου και την στρέφει σε συγκεκριμένη διδασκαλία μιας και διδασκαλία είναι για μένα όλες οι στιγμιαίες αθροίσεις που ξυπνούν τα αισθητήριά μου και τα κάνουν να εντείνονται και να αποταμιεύουν.
Διαδικασία έσω και έξω Ανάγνωσης.
Όπως το καταλαβαίνω πια, φρόνιμο είναι να μην είμαι οπαδός μιας αυστηρότητας που με κάνει παθητικό δέκτη μηνυμάτων που μπορεί και να μην αγαπάει ο νους μου.
Έζησα με τις δικές μου φιλοδοξίες.
Με έναν σουγιά ενστίκτων που καθάριζε τα ώριμα φρούτα και μου τα προσέφερε πολύχυμα όπως εικόνα ίδια είναι μες τα μάτια ο παππούς μου.
Τι συνειρμός!
Κι όμως συμβαίνει..
Τον βρίσκω μπροστά μου κάθε που μπολιάζω την φαντασία μου με το κεντρί μιας τόλμης που είναι και δεν είναι δική μου..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου