...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Μαρτίου 2014

Ο ΧΡΟΝΟΣ.




                                          

                           Γράφεται και ακυρώνεται ο χρόνος
                   με μια εγγύηση που και το φως θα σεβαστεί.
                                                  Μετά,
                    μες τις πυκνότητες που κομίζουν οι νύχτες,
                                                ράθυμα
                                   αντικρίζω  τα μάτια του,       
                                                λαμπερά
                         όπως του τρομαγμένου αιλουροειδούς-
                                   φοβισμένα σε φοβίζουν..

          Και σαν από το λειασμένο βότσαλο που φτάνει πάντα
                                   ο ήχος της θάλασσας
                         αρχέγονος, αιώνιος, αινιγματικός-
                         ήχος που κάνει το νερό που πρώτο
                                συλλάβισε ζωή και όμως
                       υδρίες του θανάτου πάντοτε θα γέμει..

              Τον βρήκα και τον έχασα, ήτανε κρουνός-
                         τελετουργία από παλαιών
                  θρησκειών ιερωμένους. Πάει πρίμα·
                      μπαλαρίνα των άυλων ανέμων
   που σκουντά και εξωθεί τις εξάψεις μέσα σε λαύρα σιωπή..

           Εγώ έχω μόνο εμένα·       μέσα μου αναδιπλώνομαι·
                           περιέχω εμαυτόν και θλίψη·
  καθώς μια κουρασμένη πόλη θορυβεί γύρω απ’ το σπίτι μου
             και με βουρκώνει μες τις σημαντικά υπεύθυνες
                                     αυταπάτες της..

               Είμαι ο τελευταίος πια που δέχεται ανακωχή          
                                     με κάθε πίκρα·
         χωνεύω μέσα μου το δυνατό φαρμάκι τους· διυλίζω
                     το σώμα του καημού που ξαναενώνεται
                                 σε χίλια δύο σπαθιά-
                                   με κατασφάζουν…
                         
                 Και ψιχαλίζει συμπάθειες των λουλουδιών
                   μέσα στην νύχτα, μέσα στην ψυχή μου!
                                                                                                     

                                                                             13.5.2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου