...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

3 Απριλίου 2013

Η Κρήτη χαίρει ακμαία με ταυροκαθάψια.



Αυτές οι μέρες έχουνε κουρασμένα κορμιά και τοποθετούνται μες την λιακάδα
Σαν πιόνια σ’ ένα παράξενο σκάκι
Που αρχή και τέλος του είναι ο περιπλανώμενος Απρίλιος.
Στην ήσυχη θάλασσα, τα ρυμούλκα τραβούνε ένα μεγάλο πλοίο.
Ζεύξη του ονείρου με την δύσκολη πραγματικότητα.
Η Κρήτη χαίρει ακμαία με ταυροκαθάψια.
Κόρες μελαχρινές λικνίζουν τους γοφούς τους
Να κολαστεί ο καθένας.
Στον Ομαλό πούθε κι αν είμαι προσβλέπω.
Αυτά τα χώματα τα αγαπώ, μυρίζουνε μινωική ευφράδεια.
Όλα στο μυαλό μου αποτελούν ένα σχέδιο να ειδωθεί κι αλλιώς το έργο του θεού.
Αμείβομαι με ένα ηλιοβασίλεμα, μία αυγή, ένα φιλί, ή ακόμη
Μια λέξη εύστοχη και που την πέτυχα να αγάλλομαι..

                                                             Σούδα Χανιά 1.4.2013 

4 σχόλια:

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Στρατή τα ταπεινά μου συγχαρητήρια. Με συγκίνησε το ποίημά σου, πιο πολύ η αναφορά σου στα ταυροκαθάψια. Παραλληλίζοντας το με σήμερα, είναι αυτό το πνεύμα που χρειάζεται να αναστήσουμε ξανά. Να πιάσουμε με τόλμη τη ζωή απ' τα κέρατα και να την κουμαντάρουμε μόνοι μας.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



@
Μαρία Κανελλάκη
Μαρία μου έτσι και μόνον έτσι μπορεί να εννοηθεί η ποίηση.
Να αφήνει να τρέχουν οι συμβολισμοί και τα υπονοούμενα.
Σ’ ευχαριστώ για το πέρασμα απ’ τα λημέρια μου.
Να είσαι καλά!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

όμορφο... αυτές οι γιορτές.. αποδώθηκαν δυναμικά! μπράβο!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


@ Paraskevi Lamprini M

να είσαι καλά Λαμπρινή!
Καλημέρα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου