...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

17 Απριλίου 2013

Γαρμπής και σοροκάδα με τυράννησαν





Γαρμπής και σοροκάδα με τυράννησαν· το πρωί
Σβήνουν οι ονειροπολήσεις
Κι όλα ρυθμίζονται μες την πραγματικότητα.
Ρυθμίζονται  οι βουλευτίνες μέρες να υπηρετούν με σύνεση
Τον δημοκρατικό χρόνο.
Μόνο οι ράθυμες σιωπές εισβάλλουν στο τώρα και αφαιμάσσουν την γαλήνη των νομοταγών.
Γράφω και σκέφτομαι.
Τα πόδια μου εξέχουν από τον παράδεισο.
Ίσως για να υπερασπιστούν μια ανθρώπινη κόλαση.

                                                                      29.3.2013







2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...απ΄τις 8 του Απρίλη
είχα να σ΄επισκευτώ!
Βλέπεις, όταν έρχομαι, θέλω να τα ...λέμε για καλά, κυρίως να στέλνω μηνύματα γνήσια...
Στρατή μου,
η Καλημέρα μου είναι αυτή που εκάστοτε σου αφήνω.
Τρέχεις τόσο γρήγορα που και καιρό να είχαμε, πάλι ατέλειωτος θα ήσουν!

Να είσαι καλά, Φίλε μου,
φίλησέ μου την Μαριάννα και τις ...υπόλοιπες όμορφες... ιδίως το μικρουλάκι σας... που θα έχει αρχίζει να σε αναζητάει, έτσι;

Σας φιλώ
πάντα με την αγάπη,
Υιώτα,
αστοριανή, από την... μακρόνησο της
ΝΥ !

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα μου
τελευταία έχω τόσες περιπλανήσεις που κουράστηκα μα την αλήθεια.
Αλλά γέμισε και το μυαλό μου εικόνες και ποίηση.
Φιλιά πολλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου