...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Μαρτίου 2012

Η ποίηση αποτελεί αφ’ εαυτού της μαρτύριο



Ξοδεύτηκαν οι ανάσες μου, δεν έχω απαντήσεις σε όλα
μισά τα υπόσχεται η ζωή και τ’ άλλα
μισά απ’ τον καθένα μας τα κλέβει-

Όλα τα χρόνια ήμουν ένας τυμβωρύχος του εαυτού .
Έχω μαλώσει μ’ όλα τα γραμμένα μου-
ένας δύτης που απεγνωσμένα γυρεύει
κοράλλια που δεν θα του προσφέρει εύκολα ο βυθός.

Η ποίηση αποτελεί αφ’ εαυτού της μαρτύριο

Ό που κατέχει των ονείρων την πρόσβαση
είναι αυτότιμωρημένος τα πολλά να αντέχει.
Θέλω να πω: θα καίγεται ολοζωής..





4 σχόλια:

Graça Pereira είπε...

A poesia pode ser dor mas...nunca será martírio!
Ela dulcifica a alma e a vida!
Beijo
Graça

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Graça Pereira

La poesía es todo lo que nos deja en un rayo de sol ..
un beso ..

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

Σοφόν το σαφές
Απόλυτη συμφωνία "καταδίκης"

Καλό βράδυ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλό απόγευμα Μίνα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου