...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

9 Ιουνίου 2013

Έρχομαι και φεύγω- όλες οι αποστάσεις είναι στα βήματά μου·






Έρχομαι και φεύγω- όλες οι αποστάσεις είναι στα βήματά μου·
Μια περιπλάνηση στο νυν της φωτιάς και στο αύριο 
του θανάτου.
Το μαχαίρι κόβει στεγνά την κοσμοθεωρία..
Οι ιδέες ξέφτισαν γιατί τις άγγιξαν με μαύρη
ψυχή οι άνθρωποι. Εμφορούνται τα μανιφέστα των λέξεων
από ηθικές που δοκιμάζουν την δικαιοσύνη στα απόλυτα μεγέθη της.
Τι ρητορεία είναι αυτή που υπερβάλλει
Στα μικρά και τονίζει τα μαζικά τέτοια μεγάλα;
Τις συμπεριφορές ψέγω που ζουν για τον φανατισμό
Εκείνοι που είναι έτοιμοι και να σκοτώσουν
Λατρεύοντας τον οίκο του θεού.
Πρόσβαση σ΄ ένα τετραγωνικό ελπίδας
η ποίηση κατέκτησε
Και τίποτα δεν θα μπορέσει να της αφαιρέσει..






4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Βαρύ
κι η σκέψη τρεχει γρηγορότερα από την καρδιά!
Ευτυχώς, χαμογελαστά, ζεστά χαιρετίσματα
στα ...πρώτα βήματα του Μάη!
Φιλιά σε όλες τις όμορφές σου,
Υιώτα
αστοριανή,
ΝΥ

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Ακόμα κι απ' το ένα τετραγωνικό ελπίδας που σου αναλογεί, οι ορίζοντες σου αγγίζουν το άπειρο. Εκεί που η θνητή ματιά μας, δεν έχει εξασκηθεί να φτάνει.
Να'σαι καλά Στρατή...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα μου
ε κάποια στιγμή θα γεννηθούνε και κάποια ποιήματα που είναι βαριά, που γέρνουν από τον προβληματισμό μας ΄ή την μελαγχολία μας και χαλούν την τάξη της πυξίδας..
Κι αυτό μπορεί να γίνει.
Εκείνο όμως που δεν μπορεί να γίνει είναι να πάψουμε ποτέ να είμαστε οι ίδιοι άνθρωποι που αισθανόμαστε τόσα πολλά για τους συνανθρώπους μας και την βασανισμένη μας πατρίδα..
Φιλιά κυρία μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Εεεειιιιι Μαρία
να είσαι καλά κι εσύ!
Δεν χρειάζονται κολακείες- αν επικοινώνησα με κάποιους και την ψυχή τους, ευχαριστημένος είμαι.
Πολύ σημαντικό!
Καλό βράδυ να έχεις!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου