...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Ιουνίου 2013

Ελλάδα πικραμένη γωνιά του κόσμου




Ελλάδα πικραμένη γωνιά του κόσμου
Ελλάδα κληρωμένο λάθος λαχείο
Ο βουκεφάλας του αίματος 
ατίθασα γυρεύει την θυσία σου
Ένας κίονας υποβαστάζει ακόμα το φως 
που ανέσπερα υφίσταται
Στα καλντερίμια ο άνεμος φυσάει
Θαρραλέος άνεμος ζωοδότης
Η γη είναι αβρή και την στοχάζεσαι
Σαν για να κάνει αυτούσια την αρχαία γεωγραφία σου
Σε απομνημονεύω ψηφίδα ψηφίδα 
όπως να γράφω την έρημο του αιώνα 
μέσα στην όαση της καρδιάς μου..


4 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

Επίτρεψέ μου να σιγοντάρω κι εγώ με τη σκέψη σου.

Μια φορά μου γεννούσες ένα πάθος παράφορο
τώρα παίζεις παιχνίδι που μ’ αφήνει αδιάφορο
δεν κερδίζω δε χάνω σ’ αγαπώ και σ’ αρνιέμαι
κι από ένα κλαράκι του γκρεμού σου κρατιέμαι
Ελλάδα μάγισσα, παρθένα και τροτέζα μου
Ελλάδα Τούμπα, Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου...

Καλό σου ξημέρωμα Στρατή.!

Αστοριανή είπε...

Σε απομνημονεύω ψηφίδα ψηφίδα
όπως να γράφω την έρημο του αιώνα
μέσα στην όαση της καρδιάς μου....SP

Poso moiazoume edw...!!!


Akomh exw dyskolies me to ...xazokouto, twra xalase kai to printer!!! Asta!

Sas filw, Yiwta astoriani, NY

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

καλημέρα αοράτη

πράγματι έτσι είναι...κι ας μας κακοφαίνεται..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα
κοίτα τι μας κάνει το διαδίκτυο..
μπελάς..
αλήθεια μπελάς..
φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου