...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

21 Ιουνίου 2013

Πώς να αφαιρέσω το συναίσθημα απ’ την φωνή;



Μια οργίλη περίπτωση φωτιάς όπως θα προχωράει το βράδυ
Και λούζει ο αέρας τα μπαλκόνια με ζέστη
Και το απόγευμα που γάνωσε τις μάντρες με το ηλιόφως
Κουδουνίζοντας τα γεράνια και οι ιβίσκοι κάτω απ’ την κληματαριά
Σχεδόν μέσα στο άλλο όνειρό μου-

Ξεραίνονται οι φωνές νυστάζει η κοπέλα
Φιλήθηκε στο στόμα της γλυκά και ο έρωτας την διάλεξε
Να την μαλαματώσει.

Παίζει σιγά η μουσική- η θεία μου στην άλλη άκρη του πλανήτη υπάρχει
Κλαίει κάθε που της μιλάω στο τηλέφωνο- κι εγώ
Πώς να αφαιρέσω το συναίσθημα απ’ την φωνή; Ζω

Με αναμνήσεις και συγκρατημένος
Κάτω από το αδιάφορο της ζωής μου σεντόνι
Που με σκεπάζει και δεν με σκεπάζει..







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου