...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

4 Οκτωβρίου 2013

Σχέδια κάνω



Σχέδια κάνω να μην σταματήσει τίποτα
απ’ των ονείρων μου την ευτυχία.
Απόντες οι πάντες που με πίκραναν- τώρα μόνος μου μένω
Και αποκρούω θλιβερή εγωπάθεια.
Τρέχω σαν ένθεο αιλουροειδές
που δεν το χώρεσε η σελίδα.
Ξέρω το ζουλάπι που είσαι,
άνθρωπε αντιρρησία Τειρεσία,
ξέρω και πούθε έρχεσαι.
Μαγνητίζω την μελαγχολική στιγμή που ο έρωτάς μου συνοψίζει
Την αισιοδοξία του δειλινού που αγκαλιά μου σε έχω.
Και καταναλώνω ένα στυφό φαγητό που κάνει
τον ουρανίσκο μου να θέλει να σφραγίσει..




2 σχόλια:

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Ομόκεντρα τα σχέδια μας Στρατή!
Με πολλαπλά νοήματα οι εξαιρετικοί στίχοι σου. Διαλέγω ένα που μου ταιριάζει απόλυτα αυτή την εποχή.
Σχέδια κάνω...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Μαρία μνου
πάντα σχέδια να κάνουμε κι ας μην μας βγαίνουν πάντα.
Έχουμε ποντάρει στις ελπίδες..
Καλή σου μέρα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου