...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Ιουλίου 2013

Ο διπλανός του διπλανού κι ο παραδιπλανός μου.




Τα υαλοπετάσματα γυαλίζουν μες τον ήλιο του απογεύματος και των κτιρίων
η όψη είναι σαν βιβλικό παραμύθι που συντυχαίνει
κάτι απόκοσμο του ανθρώπου η μηδαμινότητα-
Κυκλικά οι δρόμοι σφίγγουν τις πλατείες και των αυτοκινήτων η διαδρομή
είναι μια τσιριχτή περίπτωση εκκίνησης σταματημού και φρένων
που δοκιμάζουν του κινδύνου την απόσταση..
Σχολούν τα πρωινά ωράρια- οι κοπέλες
καλοντυμένες φεύγουν για του οίκου τα καρτερικά ντουβάρια
που κρύβουνε την κούραση και θα βολέψουν λίγο το άγχος.
Παίζει η TV τα σήριαλ που δεν θα σεβαστούν καμιά πραγματικότητα.
Ο διπλανός του διπλανού κι ο παραδιπλανός μου.
Όλοι πεινούνε για συμπάθεια κι απολαβές αξιοπρέπειας-
Όλοι απομένουν με μια λυπημένη, και που θα τους κάνει να γεράσουν πρόωρα, ψυχή..







2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...γεια σου,
Φίλε μου.
Κάθε φορά που ανοίγω την ιστοσελίδα σου, πράγματι ευφραίνομαι!
Το ωραιότερο,
ακούω την μελωδία του αγνού παιδιού στην πόρτα σου που μιλάει με την καρδιά του...
Αρκεί που αγγίζει και την δική μου!
Φιλιά στις όμορφες σου,
Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα
πού χάνεσαι εσύ ένας θεός το ξέρει..
Σ ευχαριστώ για τις μελένιες προσεγγίσεις σου!
Φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου