...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Ιουνίου 2012

Με τις λέξεις πήγα παντού της Αλήθειας·




Όλα τα νέφη της ζωής τα πνίγει στην αγκαλιά του ο θάνατος.
Όλα τα λουλούδια πρώιμες απαντήσεις Ομορφιάς-
Διψούν για ευαισθησίες·
Με τις λέξεις πήγα παντού της Αλήθειας·
Ο χρόνος δικαιώνει όσους έζησαν με σιωπή μες την ανούσια φλυαρία·-
Έλα να με βρεις κάπου που το ελληνικό ψηφίο είναι πάλι έμβλημα
Και αναφλέγεται απ’ την πυρίτιδα του.
Τόσο ντελικάτα υπήρξαν τα λόγια που μύρισε δύναμη βασιλικού και στο παράθυρο βγήκε να τ’ απαγγείλει η Ελένη.
Πάγωσε ο χρόνος. Έβαλα τελεία.
Η μέρα ξημέρωνε σιγά σιγά.     
Και στο δισάκι μου αποταμίευα πόνο..

                                                                12.6.2012


2 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

"Έλα να με βρεις κάπου που το ελληνικό ψηφίο είναι πάλι έμβλημα
Και αναφλέγεται απ’ την πυρίτιδα του."

Πόσες έννοιες μπορούν να χωρέσουν μέσα σε μια μικρή σειρά λέξεων...

Την καλησπέρα μου. :))

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αοράτη Ευαγγελία μου
μα έχουμε την πιο μαγική γλώσσα του κόσμου!
Την καληνύχτα μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου