...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Ιουνίου 2012

Αλλάξαν οι τρόποι- οι άνθρωποι άλλαξαν.



Είναι η λεπτεπίλεπτη φωνή των σκιρτημάτων
Μέσα μου,
που παίζει με σωρεία των παρομοιώσεων
Γινόμενη πιο λαγαρή
Λίγο με λίγο
Και φτάνει
να εκδηλωθεί στα μάτια μου.
Είναι το απόγευμα που κάθομαι μονάχος στο μπαλκόνι
Διαβάζοντας παλιά ποιήματα- σχεδόν
Όπως καλόγερος ξεπερασμένης
ποιητικής θρησκείας.
Αλλάξαν οι τρόποι- οι άνθρωποι άλλαξαν.
Και σ’ αυτά που συμπράττω και καθ’ όλα είμαι συνένοχος
Τρομάζω να ενδίδω
όπως με αποσυνθέτουνε
Κορμί μυαλό και με ανασκευάζουν
Διψασμένο για κάτι στίχους που είναι
Ποτισμένοι με αγωνία και αίμα μου…

                                                      29.6.2012


2 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

"Τρομάζω να ενδίδω
όπως με αποσυνθέτουνε
Κορμί μυαλό και με ανασκευάζουν
Διψασμένο για κάτι στίχους που είναι
Ποτισμένοι με αγωνία και αίμα μου…"

Φτανει να μην Γονατισεις στην διαδικασια της αποσυνθεσης - Πιες το δικο σου Αθανατο Νερο της Επιμονης και Υπομονης και Συνεχισε...

Την Καλησπερα μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ευαγγελία μου
αοράτη

δεν είμαι ο τύπος που λυγίζει ευκολα..
ίσως η ποίηση να είναι η ασπίδα μου..
αλλά θα πολεμώ μέχρι τέλους..
θέλοντας και μη, είναι ο ρόλος μου τέτοιος..
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου