...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Φεβρουαρίου 2012

Έτσι όπως είναι το φεγγάρι κούπα





Έτσι όπως είναι το φεγγάρι κούπα το κατάλαβα:
Θα βρέχει σύντομα νομίζω.
Σαν όπως ο παππούλης μου μου το ‘λεγε.. Τώρα
Που γέρασα και τον ανακαλώ κι αλλιώτικα πια τον καταλαβαίνω
Βρίσκω την ρίζα του των λόγων μέσα μου-
Αληθινά δεν διαπραγματεύομαι την λεβεντιά του..
Μαθώς από την εύθυμη σοφία του
Του φωτεινού μυαλού του κληρονόμησα
Αγάπη για τον κόσμο των ωραίων λουλουδιών
Και θαυμασμό για την μυθιστορία κάθε δέντρου..
Έμειναν μες την παιδική ψυχή μου ψήγματα
Από μια μακρινή ιωνική καρδιά που έφυγε μα όμως μέσα μου
κι όμως χτυπάει..

                                                                26.2.2012



6 σχόλια:

alma είπε...

o universo se completa com as palavras ancestrais que continuaram.

bj

Χαρ. Αλβερτος είπε...

Καλα κουλουμα, Στρατη!
Αμολα καλουμπα...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Eduarda

as vozes dos ancestrais em nós é forte e infalível ..
beijar.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ει Χαρίλαε, ευχαριστΏ!
το κακό είναι ότι δουλεύω αυριο και μετα φευγω για Θεσσαλονίκη..
Οπότε για σένα μένει ο χαρταετός..

Gara είπε...

Lo importante es que el corazón siga latiendo todavía.

Buen comienzo de semana.

Un abrazo

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia

El corazón late siempre vivo, porque las letras y las emociones.
ytin Buenos días, mi chica española ..
un abrazo

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου