...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

10 Φεβρουαρίου 2012

Το βαλς των κατακρημνισμένων λαών…


Χαίνουν οι πληγές των φτωχών λαών που τραυλίζουν από την αγωνία που τους τυλίγει
Το μαζικό αγαθό είναι εγκλωβισμένο
μες τα ταμεία αδηφάγων τραπεζών
Παραισθήσεις έχουν οι φιλήσυχοι- είναι η ώρα του καυγά
Τα έθνη ας ξεσηκωθούν απαιτώντας να έχουν αυτόβουλη πλεύση
Οι δήμιοι θέλουν να επιβάλουν την πειθαρχία της αιμοσταγούς φορολογίας
Έσπασε αμετάκλητα η σύγκλιση
Πουθενά δεν ανήκει η χώρα μου, η κάθε χώρα που βάλλεται
Από μια πυροβολαρχία του φιλοπόλεμου Βορρά
Θα σπάσουν να δείτε τα μέτωπα
Οι πρωθυπουργοί θα κρυφτούν στα προδοτικά τους τερτίπια
Ας χρεοκοπήσουν τα όνειρα μου, θα κάνω καινούρια όνειρα
Ας μην φοβηθώ να μάχομαι μέχρι η ψυχή μου να νιώσει ελεύθερη
μες το παρόν που θα γαλουχήσει σθεναρά
τις πιο όμορφες σκέψεις μου
Ας παραδώσω μια υγεία θέλησης 
στα παιδιά μου
Αποτυπώνω την κάθε λέξη μου
στην ιστορία που πράττω
με συνείδηση και αποφασισμένος..



6 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

"Ας χρεοκοπήσουν τα όνειρα μου, θα κάνω καινούρια όνειρα
Ας μην φοβηθώ να μάχομαι μέχρι η ψυχή μου να νιώσει ελεύθερη "

Μονο να μην χρεοκοπησουν η δυναμη και η επιμονη, οπως λες κι εσυ, θελει ψυχη και σθενος. Πρεπει να κρατηθουμε γενναιοι μεσα σ'αυτο το σιωπηλο πολεμο.

Την καλησπερα μου.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αοράτη

και μόνο που τόλμησες και αφησες σχόλιο σε μια τέτοια εικονα, ανέβηκες στην εκτίμηση μου πολύ ψηλά.
Γιατί συνήθισα να ακούω μπούρδες από έναν λαό που έχει γίνει κότα.
Και ξέρω πολύ καλά τι γράφω.
Ελπίζω να ξυπνήσει κάποτε πριν να είναι πολύ αργά.
Καλημέρα!
Με όλη την καρδιά μου!

Eυαγγελία είπε...

Στρατη μου,

Ποναω μεσα μου κι ας ζω στην απεναντι οχθη του ωκεανου και δεν βιωνω απο κοντα "τα της πατριδας μας", χωρις να μου αρεσουν οι μεγαλες κουβεντες, παλευω σιωπηλα - μακαρι να μπορουσα να προσφερω και 'γω ενα κλαδακι συμπαραστασης σε ολους εκεινους που την εχουν αναγκη, μια ζωη μακρινος παρατηρητης υπηρξα.

Ετσι ταπεινα λοιπον, τολμησα να σχολιασω εδω αυτο που μου βγηκε διαβαζοντας σε.

Καλη σου μερα, καλη ψυχη και δυναμη. :)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αοράτη μου
ειλικρινά δεν ξέρω σε ποιο μέρος του πλανήτη ζεις- όμως να ξέρεις ότι θεωρώ αυτούς που ζουν έξω από την Ελλάδα πιο Έλληνες από εμας- γιατί αγωνίζονται να κρατήσουν την φωτιά τους αναμμένη.
κι εγώ πονώ για την δοκιμασία της χώρας μας. αλλά θέλω αυτός ο λαός να θυμηθεί την περηφάνεια του και να τιμωρήσει τους κρατούντες.
εμείς που είχαμε τον εξοστρακισμό πρώτη ποινή της δημοκρατίας τώρα αλήτικα θεσπίσαμε τον νόμο περι μη ευθύνης των υπουργών για να αλωνίζουν τα λογής λογής λαμόγια και να κατακλέβουν τον δημόσιο πλούτο.
σ' ευχαριστώ που στάθηκες στην σελίδα μου!

Eυαγγελία είπε...

Στρατη,

Πιστευω πως η τιμωρια γι' αυτους που φταινε δεν θ' αργησει να ερθει, δυστυχως ομως δεν θα ειναι ορατη για ολους εμας που την περιμενουμε...

Τιμη μου να ειμαι στη σελιδα σου.

Την καλησπερα μου απο το Μεγαλο Μηλο. :)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αοράτη

τι είναι το μεγαλο μήλο;

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου