...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Απριλίου 2013

Είναι όπως να γυμνάζεσαι σε μια σπουδή θανάτου





Είναι η εποχή που το φως γεννά σκιά κι όπως πάντα
Πικρό τα δάκρυ γίνεται πικρή η φιλία
Που αγωνίζεται για να σταθεί
Ανάμεσα σε αγκαθωτές μέρες και αιμόφυρτα λόγια. Κι η καρδιά

Υποφέρει με τεθλασμένη την ευθεία της, εκεί
Που οι πολιτικές ξεφτίσαν και δεν μένει άλλο
Από να ιδιωτεύεις ο ταλαίπωρος καθώς
Διαβάζεις μόνος ουρανούς και λυρικές μανόλιες
Και γράφεις για να μην ο ίδιος καταποντιστείς
Μες το μυστήριο χάος που σαρώνει
την ζωή.

Είναι όπως να γυμνάζεσαι σε μια σπουδή θανάτου
Που θα έλεγε ο ποιητής, είναι όπως πας
Δίχως εφόδια να αντιμετωπίσεις
Το νυν το αεί και κάθε παρελκόμενο
Κι αν ζήσεις από όλη αυτήν την περιπέτεια
Μπροστά σ’ ένα λουλούδι καθισμένος να
τα διηγάσαι και
Να βουρκώνεις.


2 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Μπροστά σ’ ένα λουλούδι καθισμένος να
τα διηγάσαι και
Να βουρκώνεις.


ο καλλίτερος αποδέκτης των μυρίων παθών είναι η φύση

υπεροχος πάντα

φιλί

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ελένη μου

αν ποτέ είχα σε κάποιον να απολογηθώ μόνο στην Φύση θα ήταν..
Μητέρα μου και αγαπητικιά μου..
Τα φιλιά μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου