...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Οκτωβρίου 2011

μου ήρθε το ποίημα σαν δώρο!




Δεν φοβήθηκα λέξεις, μπολιάστηκα
αρίθμητους ποιητές,
στίλβωσα την φθαρμένη γλώσσα, έδειξα
τα προικιά της-

με ορθογραφία που αρμόζει μόνο σ' ανοιχτό ορίζοντα
ήρθα να προσκυνήσω την μιλιά
που εσεβάστηκαν αιώνες οι παππούδες μου
που έζησαν από τα πάντα πολιορκημένοι.

Και μου ήρθε το ποίημα σαν δώρο!

Το κράτησα όπως μωρό μέσα στα χέρια μου κι όταν εκείνο
έκανε μια στιγμούλα πως θα κλάψει
στο φως των άστρων το απίθωσα
επάνω στο μαρμάρινο σκαλί
που ανεβαίνει ο καθένας σε δικό του παράδεισο..


5 σχόλια:

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

κι εκείνο, σε σίγουρα χέρια σαν κατάλαβε πως είναι, αφέθηκε..
Καλό βράδυ Στρατή!!

~reflection~ είπε...

ανορθώγραφω έχο μέσα μου γλοσάρι
που μιλά μία γλόσα τρελίς φαντασίας ικονοποιημαίνου ποιήματος που μειρύζι ΦΟΣ.....


φηλάκυ γλικώ.....


;-))))))

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μίνα

κοιμούνται ήσυχα τα ποιήματα;
Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ
άντε βρε να μάθεις ορθογραφία!
Φιλιά!

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

Καθόλου δεν κοιμούνται, αφήνονται (εννοώ) να γραφτούν ή να ειπωθούν από ψυχές αδάμαστες, ταγμένες..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου