...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Οκτωβρίου 2011

Ο ουρανός μεταβολίζει τα αισθήματα.


Διαβάζει στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου
Βράδυ που τον συντρόφευσε η κούραση απ’ την δουλειά·
Είναι σαν να τορνεύει όλες τις συλλαβές
Κι έως γυμνό να μείνει αυτό το ποίημα που δεν σώθηκε
Ούτε μέσα στα σπλάχνα του ούτε μέσα στην μέρα.

Απ’ το πρωί ψιχάλιζε ευτυχισμένα.
Ο ουρανός μεταβολίζει τα αισθήματα.
Σκοντάφτουν μέσα του τα σύννεφα κι η φαντασία μου. Η Λαμία
Είναι μια πόλη πάντοτε ναυαγισμένη
Ανάμεσα στην νοσταλγία και τον λαϊκό καημό.

Γιορτάζουνε εκείνοι που δεν γέρασαν ποτέ τους.
Ο μήνας που τρελαίνει τα χρυσάνθεμα.
Ψύχρα όταν βραδιάζει. Από πέρα
ακούω μουσική
Και στην πλατεία ξεκουρδίζονται οι εσπερινές κιθάρες
Ενός φθινόπωρου που τρίζει.

Σκέφτομαι ότι είσαι μία συγκυρία που με κάνει ευτυχισμένο.
Τα μολύβια μου γράφουν, είναι η πυρωμένη μου θέληση.
Να σε αγαπήσω μέσα σε όλους τους κινδύνους καιροφυλακτώ.
Τώρα που οι συντεταγμένες μιας ζωής ως προς την άλλη συν-
Πράττουν για να μου είσαι τόσο
Μα τόσο επιθυμητή!

                                                            26.10.2011 Λαμία.

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Ο τελευταίος στίχος έμοιασε επιτακτικά να είπε:

ζωγράφισε ένα δρόμο...
είναι το ταξίδι τόσο μακρινό από την μία καρδιά στην άλλη...
και ο καιρός με φοβίζει..
περνούν τροχήλατες οι στιγμές
κι αδειάζουν οι λωρίδες από προσεγγίσεις...
Κάτι φωτα χανονται στο βάθος
και εμείς μένουμε πίσω,
πιο πίσω από το Χρόνο,
περιμένοντας να μας παρασύρει
ένας συρμός από βαγόνια Ταχυπαλμίας
που έχει τόσο ακριβά κοστολογήσει το εισιτήριο για τις τσέπες μας!!!....

Δώσε μου νόμισμα ένα φιλί
να αγοράσω Θέση στην Ευτυχία
και να βγω στο Δρόμο για τη δική μας Ιθάκη....

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Είναι το ταξίδι μακρινό από την μια καρδιά στην άλλη

Μα πιο οδυνηρό είναι να μην γεφυρώνεις το χάσμα.
Με ρωγμές επί των αισθημάτων δεν μπορούν να ζήσουν οι άνθρωποι.
Έχω δει το δήθεν να πολεμάει να με πείσει ότι είναι κάτι.
Ποτέ δεν το πίστεψα. Δεν του έδωσα σημασία. Αγαπώ τους απλούς ανθρώπους και ιχνηλατώ στο χνάρι τους ακόμη κι απ’ το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν.
Έχεις χάρισμα Κάκια, και στο λέω ξέροντας καλά τι ξεστομίζω..
Ο λόγος σου είναι υπερβατικός και φουσκώνει τα πανιά για ούρια πλεύση..
Βαρέθηκα να ακούω λόγια γύρω μου που απλώνουν την φαντασμαγορία του Τίποτα.
Τα φιλιά και την καλημέρα μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου