...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

17 Οκτωβρίου 2011

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ..





Πιασμένοι χέρι χέρι και τι να μας πει ο καιρός
δυο άνθρωποι που αγαπιούνται καταργούνε την σκιά τους
ξέρουνε πόσα ανθίζουνε μέσα τους λόγια σεμνά
και λόγια πόθου-

την ώρα που τα χέρια σκαρφαλώνουνε το δύσβατο κορμί
και το τρεμάμενο το χείλι ενώνεται με το τρεμάμενο το χείλι..


Α.

Μέσα στην ερωτική νύχτα το φεγγάρι ακολουθεί  πορείες της επιθυμίας.
Εσύ ζεις και έρχεσαι από τις σιωπές των άστρων-    
πιο καθαρογραμμένη κι από οπτασία.
Σε σκλαβώνουν τα χέρια μου που σε κρατώ
περισσότερο πια μέσα στον νου μου, άυλη, εξωπραγματική,
στεφανωμένη
με το φεγγαρίσιο φως που επάνω
στο άσπρο σου κορμί ζει και περισσεύει.

Νεράιδα των αρχαίων δασών, επισκέπτρια
της λίμνης των κύκνων:
Σε βρήκα ψάχνοντας μέσα στο τίποτα που συλλαβίζουμε..
Δεν θα  σ’ αφήσω να μου φύγεις
ούτε πουθενά να μου πας που δεν το ορίζω.

Μόνο σε χώρα ονείρου ξέρω ότι κατοικείς-
ένας αέρας πια αναστατώνει τα μαλλιά σου-
όπως βαθιά υποταγμένη στο γινάτι μου ανοίγεις
το ποίημα του έρωτα να απαγγείλεις.

Θα σε κρατήσω απόλυτη σαν αίνιγμα
μισή μέσα σ’ αυτήν μου την ζωή, μισή απ’ έξω
να περιφέρεσαι στο αόρατο σπιτάκι των πουλιών
σαν ρίμα που δικαίωσε ο χρόνος.

Και θα γίνω
σφιχτή αγκαλιά που δεν ανοίγει,
τρόπος
να μην μου φύγεις ποτέ-
για να σε ανεβάσω στα ψηλά των σύννεφων
εκεί που κατοικούν οι άγγελοι της μοίρας.

5 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Όσο διαβάζεται σε μελαγχολεί...
διακρίνεις την τελειότητα του ποιήματος σε αντιδιαστολή με την πραγματικοτητα της ζωής..

Εύχεσαι η Ζωή να γίνει Ποίημα...

κι εκείνη η άτιμη,
μοιάζει Ευαγγελία
που της χαρίζουν μαγικά Ποιήματα οι Ποιητές
και δεν μας κάνει το χατίρι
λίγο να συμμαχήσει με τις Δικές μας Ευτυχίες.....

μαγικε Στρατή......
σε Φιλώ....

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο ..συγνώμη..
Νιώθω μαγεμένη κάθε που το διαβάζω!!
Καλό βράδυ ποιητή !!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Από τα ερωτικότερα ποιήματα σου.
" Θα σε κρατήσω απόλυτη σαν αίνιγμαμισή μέσα σ’ αυτήν μου την ζωή, μισή απ’ έξωνα περιφέρεσαι στο αόρατο σπιτάκι των πουλιών σαν ρίμα που δικαίωσε ο χρόνος.
Τελικά νοιώθω Στρατή ότι το να σχολιάζει κανείς την ποίηση σου μοιάζει σαν "ιεροσυλία".
Απλώς εισπνέεις την σοφία και την ομορφιά του και κάτι ολοκληρώνεται
μέσα σου.
Λυπούμαι που δεν βρίσκω λόγια...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ, ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ…

Μάλλον είναι το μοναδικό ποίημα μου που με απασχόλησε για περίπου 2 χρόνια.
Είχα μια φιλοδοξία να πλάσω ένα ερωτικό τραγούδι που να σέβεται, όπως το καταλαβαίνω εγώ, την γλώσσα και ταυτόχρονα να είναι μια εξομολόγηση υπέρτατου πάθους του αρσενικού προς το θηλυκό.
Έτσι γεννήθηκε η Ευαγγελία..
Κομμάτι της ψυχής μου και όπως την συνέλαβε η αισθαντικότητά μου στην πορεία από την εφηβεία προς την ωριμότητα.
Όταν πεθάνω, αν έχω κατορθώσει να μείνουν από μένα τρία έως πέντε ποιήματα, θα ήμουν υπερβολικά ευχαριστημένος.
Έτσι δεν γίνεται πάντα με τους ποιητές;
Η αγάπη μου για την ελληνική γλώσσα ίσως οδηγεί κάποιες φορές σε πειραματισμούς που ξενίζουν, αλλά, νομίζω αφήνει πάντα ο ποιητής το αχνάρι του μες την μεγάλη χώρα της λαλιάς του τόπου του και όσο πιο πολύ κοντεύει την έμπνευση τόσο πιο πολύ αγγίζει την Μαγεία των παρομοιώσεων και των εύστοχων λεπτών της χειρισμών.
Αυτό που λέω, διαβάζοντάς τον να πεις ″Κοίτα τι ωραία που έβαλε τις λέξεις την μία δίπλα στην άλλη..″..
Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη που δείχνετε στην ποίησή μου και την καλοπροαίρετη στάση απέναντι στις δημιουργίες μου!
Καλό βράδυ!

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΣΤΡΑΤΗ, ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!

ΑΝ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ, ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΗΝ ΧΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ.
ΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΟ, ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ, 2-3 ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΣΟΥ (ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΟΥ ΣΤΙΧΟΙ) ΜΟΝΟ, ΝΑ ΑΝΘΟΛΟΓΗΘΟΥΝ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΟΙΗΤΗ.
ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΣΟΥ ΜΕΣ' ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΟΥ ΓΝΩΣΕΩΝ.
Χαριλαος

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου