...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Οκτωβρίου 2011

ο λόγος σου εμβολίζει την τριήρη του ζεστού απογέματος.





ο λόγος σου εμβολίζει την τριήρη του ζεστού απογέματος.
    γράφεις και με τα πλήκτρα σου γίνεται
       η σιωπή πιο σιωπή
            κι η μοναξιά πιο ωραία.
                στον κήπο είναι δυο άσπρα τριαντάφυλλα
             σαν μάτια ανοιγμένα μόλις ενός έφηβου αρχαίου θεού.
         πιστεύω τα πάντα μα έχω κι εγώ τα αποσιωπητικά μου.
     σε καταλαβαίνω- κινώ την ψυχή μου
   κατά το μέρος της δικής σου ψυχής.
γίνεται εραστής του φωτός ο ορίζοντας..

                                     13.05.2010



2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

στο Γέρμα επιθυμώ να διαβάσει ο στίχος
όσα το φως -που γεννούν τα υγρά μάτια-
έχει να εκμυστηρευτεί
προς την Ποίηση!....

Σε φιλώ..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ
όταν η ποίηση υπάρχει ο κόσμος έχει πάντα κάτι να ελ΄πίζει..
η ψυχή του δεν πέθανε..
Καληνύχτες!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου