...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

21 Αυγούστου 2020

Η ζαβολιά του νερού…

 

Εμφορούμαι κέφι τζιτζικιών και άλλες ψάχνω πια ομοιοκαταληξίες-
Έχω διανυκτερεύσει στο κενό διάστημα
Ανάμεσα συμφώνων και
Φωνηέντων γωνία·
Ανήκοντας σε μια παράταξη ακατάβλητων ονειροπόλων,
Κάθομαι τώρα και χαζεύω το νερό, κυλά
Όπως η σκέψη μου
Δικαιωμένα.
Φτάνω στην κοίτη, τα σεμνά σεμνύνονται
Μόρια του, ενέχει θεό
Και βαθύλαλη φύση πληθυντικών ευχαριστήσεων.
Γράφω για κείνο και το ύφος του με συναρπάζει:
Έχει ταχύτητα δροσιάς και ζέση ουράνια,
Σφυγμομετρεί το καθετί μου, το αναζωογονεί,
Είναι από τα σχήματα τα εύσχημα, ντόρος
Στην ησυχία του περιβάλλοντος,
Ακούει όπως ακούμε- και βυθίζει τα τροπαιοφόρα χέρια του
στην εναγώνια ζωή
Για να την απλουστεύσει..
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου