...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Σεπτεμβρίου 2010

Είμαι ο που έπεται των χαρωπών συμπερασμάτων..





Είμαι ο που έπεται των χαρωπών συμπερασμάτων..



Δρόμοι που περπάτησα για να βρεθώ

Έξω από το σπίτι των ανέμων-

Δρόμοι της περιπλάνησης κι ωραία που κυλούσανε

Δρόμοι των λέξεων επισκεπτόμενος τα σπίτια ποιητών

Ξέροντας μια στιγμή και την ψυχή τους.

Και έφτασα

Βαρύνοντας την γνώμη μου να γίνω

Στο σκοτάδι φίλος κι όμως

Φίλος πάντα στο φως

Από κρυφό παιχνίδι παίρνοντας το έναυσμα για να ναι

Παρθενικό ταξίδι και τα κατορθώματα των λέξεων.

Γιατί κι αν πεις πως θα σε σώσει η ερημιά θα πρέπει

ψυχή να καταθέσεις

Όπως γυρίζουν όλα σε αγρύπνια κάποτε

Και στην οθόνη τ' ουρανού αναρτώνται.

Και το σφρίγος του σώματος ακόμη που ερωτεύονται οι νεανίδες

Κι αφήνουν ένα "αχ" ερωτικό να πέσει

Μες την σελίδα της ημέρας

Ωραία καταγράφεται και πάνω απ' όλα η ζωή

Είναι χαρούμενη και ιριδίζει ευτυχισμένα..



Είμαι ο που έπεται των χαρωπών συμπερασμάτων..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου