...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Μαρτίου 2012

είμαι μοναστηριακός σκαντζόχοιρος

Κλείνω τα μάτια κι αφουγκράζομαι:
ο χρόνος είναι σύμμαχος φίλος.
Τόσο στερήθηκα τον ήλιο κάθε αθωότητας, που τώρα
θα γράφω λευκά
σαν λουλούδια μυριστικά στο μυαλό μου ν’ ανάβουνε…
                 
σταμάτησαν να είναι έκπληξη τα δευτερόλεπτα,
μέσα μου είναι ο κάθε κόσμος αθώος,
έχω ιδέες ένθεου μοναχικού-
είμαι μοναστηριακός σκαντζόχοιρος- όπου
μ’ αγγίξεις σκληρά αγκυλώνω...

Και αν θέλεις
να ξέρεις απ’ τα τόσα παλάτια μου
των ιδεών, μονάχα ένα κάστρο ορίζω:

μια κάμαρα που πλέει όλες τις νύχτες προς το άπειρο
με μια παραφορά που γράφει μέσα στις σελίδες μου
ένα τραγούδι πια ναυαγισμένης
εσπέρας..


                                                                         11.1.2010


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου