...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Μαρτίου 2012

Τις σιωπές μου έζησα μονολογώντας μεγαλόφωνα






Τις σιωπές μου έζησα μονολογώντας     μεγαλόφωνα
Παράδοξο:        μόνο μ’ εμένα υπήρξα
Φιλοσοφικά πάντα αδέξιος        με πέντε ρούβλια
Και μια πεπαλαιωμένη ηθική
Περιδιαβαίνοντας σοκάκια ενός αργού θανάτου.

Και τώρα που μου αποδόθηκε δικαιοσύνη ύπνου κι ένας πιο αρχαίος θεός
Μου παραστέκεται,      η Άνοιξη
Μέσα μου      κι έξω πολεμά
Και με τον νου μου παίζει ρήματα χαριτωμένα..         

                                                                      23.3.2012



2 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Παραστέκεται η Ανοιξη
παίζει με ρήματα χαριτωμένα..
Ανοίγουμε το παράθυρο λοιπόν της ψυχής...αφήνουμε να
ορμήσει το ζεστό Φως του Ήλιου
και την καρδιά μας να γεμίσει με χαμόγελα αισιοδοξίας...
Μεγαλόφωνα ή σιωπηλά
Χαμογέλα Ποιητή !!
Καλό βράδυ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλημέρα Δέσποινα!
Των Ανοίξεων και των χορών της έμπνευσης!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου