...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Μαΐου 2010

Απολογιστικό.

Απολογιστικό.

Να ‘τανε η ψυχή ερμηνευμένη πρόθεση να σου την αναγνώσω-
όλη μου η ηθική
ένα άρωμα από λουλούδι να στην πω-
να λησμονήσω πως όπου ακούς να θορυβεί η ελπίδα
σημαίνει η απελπισία έρχεται..

Γιατί
κι ο ποιητής
άνθρωπος με τόσα ποιήματα κρησφύγετα
δεν μπορεί να σου προσφέρει παρά μιαν σπηλιά
για λίγες ώρες μέσα εκεί να ασκητέψεις..

Ύπνωνα σε μια θέρμη φεγγαριού Αυγούστου
και το κλειστό μου βάθος μια πηγή που ν’ αναβλύζει ο ήλιος
με τόσα ή τόσα φύλλα της ελιάς
να μου παιζογελούνε το απόγεμα..

Το ζεματιστό θέλημα της μοναξιάς φύσαγε
πράο μέσα στο ρολόι-
η ώρα πέντε-
το κεντρί του βλέμματος στυλώθηκε
στο στυγερό τοπίο μιας απόγνωσης ερωτικής που της ξεφεύγουν
φαντασιώσεις σαν ιδέες γοργοπόδαρες και λάγνες-
στα ποιήματα μέσα
μου ξεφεύγουν τα ποιήματα-
θάνατος στον μικρό μου εύθυμο εαυτό-
χτύπησε διάνα η αγάπη….Μέσα
στον λόγο ενός βουνού αναγνωρίζω τον λόφο μου…Λύπη!

Αίσθημα στο παρόν έλαμψε φουρκισμένο για να χάσει
η ευθυμία σε πλάτος-
η έμπνευση κινήθηκε αστραπιαία-
στίχοι που γαντζωθήκανε από το σώμα του καιρού-
δήλωσαν μια υποταγή στο καλοκαίρι που υπήρξα
ερωτευμένος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου