...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

12 Μαΐου 2010

Μια λιακάδα παράξενη

99.

Μια λιακάδα παράξενη όπως
να τέλειωσε η παρακαταθήκη των νεφών..

Φως όπως παντού μια νίκη!

Ρουμάνικο ύφος των σπιτιών χωρίς μπαλκόνια-
μόνο τα κτίρια μουντά που μες τον ήλιο σου μορφάζουν.

Ωστόσο δέντρα-

πολλά δέντρα-

σώζουν το τοπίο από την ανυπόφορη θλίψη.

Μάχιμες καρδιές ανάβουν με ζεστά αισθήματα
που εξαερώνονται όπως μια άτμιση υδάτων απ’ τον ποταμό θεό.

Παντού αυτός-

παντού ολόγυρα..

Δεσπόζει στο τοπίο αυτό της ξενιτιάς που πιο γλυκό μου μοιάζει τώρα μες τον ήλιο

και έχει κάτι απ’ τον αττικό ουρανό..

Κωστάντζα

4 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

ΣΤΡΑΤΗ καλημέρα,
Κάποτε θα ήταν ενδιαφέρον να μας "μιλήσεις" για την παραμονή σου στην Ρουμανία.
Εδώ η νοσταλγία είναι πρωταγωνίστρια
αλλά τα μάτια βλέπουν και την ομορφιά του τοπίου γύρω που τονίζεται από την ανάμνηση του ήλιου του οικείου ουρανού.

Είδες λοιπόν Στρατή γιατί με εντυπωσιάζει η ικανότητα η δική σου και άλλων φίλων, να ζωγραφίζουν με λέξεις; Είναι δώρο. Χαρείτε το όσοι το έχετε.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

~reflection~ είπε...

Είχα κάποτε ερωτευτεί τις συστοιχίες... κι ακομη τους έχω τρελή αδυναμία...
Εκείνο το βουιτό που κρύβουν στα φυλλωματα...
Η απόλυτη αλληλεξάρτηση των δεντρων...
Η ανασα του ενός εισπνοή του άλλου...
Βουλιαζα στο χωμα το νοτισμενο...
Συστοιχίες συναισθηματων, Στρατη...
Εκει με εγλώβισες μόλις διάβασα:
"Ωστόσο δέντρα-

πολλά δέντρα-

σώζουν το τοπίο από την ανυπόφορη θλίψη."

και έμεινα εκει... αναμεσα στα δεντρα....

Φιλια ... φυλλωματα!...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ,
ό,τι θα είχα να πω για την Ρουμανία θα ήθελα να το λένε τα ποιήματά μου..
αν δεν το κάνουν θ' ανησυχώ..
ωστόσο ήμουν εκεί για δουλειά..
δύσκολη και επίπονη..
αλλά η Ελλάδα είναι πάντα μέσα μου..
ζώσα και αιώνια..
όσο κι αν θέλω να επαναφέρω στο πολίτευμά της τον εξοστρακισμό..
Την καλησπέρα μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ,
αγαπώ τόσο την φύση γιατί από κει αντλώ τις εικόνες μου και συναισθήματα..
βλέπω μέσα στα δέντρα νεράιδες που μου μιλούν και μου υπαγορευουν την αιώνια χαρά τους..
Συνοδειπόρισσα την καλησπέρα μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου