...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Μαΐου 2010

Θαύμα!

Θαύμα!

Βηματίζοντας μέσα σ’ έναν ατέλειωτο Αύγουστο
όπου βαρούσε τον συναγερμό του ήλιου ο ουρανός
και ανάβανε οι καρδιές όλες των αγέρηδων..

Κινούσαν πρώτα τα μελτέμια κι έπιαναν με το γιουρούσι τους
μιαν οργιά τόπο, δύσκολη θύμηση-

Ύστερα ο γαρμπής ένας ημερωμένος
πουνέντες ένας της αγαλλίασης
και γραίγος ένα μούρμουρο της πλάσης..

Είχα την θάλασσα στα δεξιά μου που να μην μπορεί κανένας
να πει ότι δεν είμαι χαρούμενος

Αριστερά
ο ελαιώνας έδενε καρπό
ασήμιζε που θύμιζέ μου
εποχές άλλες που τριγύριζα παιδί
σε ατέλειωτες ευτυχίες μέσα, κήπους
της πατρίδας!

Και ήταν ώρα μεσημεριανή!
Ακόμα το πουλί έλεγε μονότονα-
ακόμα ανέβαινε στο ζώο του καβάλα
ο δουλευτής στο βουνό- στην κορφή του το σπίτι του..

Ύστερα, κατά το λιόγερμα, θα είχα πολλή νοσταλγία στα μάτια μου φαίνεται γιατί
κάθισε πλάι μου ο αγέρας

Σαν καρδιακός μου φίλος και να με παρηγορήσει προσπαθούσε,
λέγοντάς μου ποιήματα, τιθασευμένες ευτυχίες!

4 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Αυτή την διαδρομή την έκανα διαβάζοντας.
Οι στεγνές μυρωδιές της καλοκαιρινής γης, η υγρασία και η αλμύρα της θάλασσας, οι πνοές των αέρηδων που έριχναν αριά και που ώριμους καρπούς στο στάχυ και μύριζα τα αρώματα από τους ανθισμένους κήπους...
ΣΤΑΤΗ Αυτό το ποίημα δεν το διάβασα, το έζησα.

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Πώς τιθασεύονται άραγε οι ευτυχίες ..μόνο ο άνεμος ξέρει κι η πένα ενός ποιητή που προσπαθεί να χωρέσει τούτο το θαύμα μέσα της...και να ζωγραφίσει ανέμους , κύματα και στάχυα πάνω στο λιόγερμα μιας ζωής...της ζωής του !!
Κι εγώ προσπαθώ τρέχοντας να προφτάσω να γευτώ τις μυρωδιές και τα χρώματα...
Φτωχή πάντα από λέξεις
μια όμορφη νύχτα σου εύχομαι !!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Στον πεζό λόγο πάντως ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ δεν σε πιάνω!
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Να, έτσι για να έχω κι εγώ έναν λόγο να γράφω..
Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΔΕΣΠΟΙΝΑ,
είναι τα ποιήματα τιθασευμένες ευτυχίες..
που τα αποκρυπτογραφούμε σε μια ώρα που είμαστε ψυχή με ψυχή..
Σ' ευχαριστώ για τις λέξεις σου:
τονωτικές μα την αλήθεια!
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου