...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Μαΐου 2010

Στοχασμός.

Στοχασμός.

Το τεζαρισμένο δέρμα μιας μέρας που την δεχτήκαμε χωρίς πολλή συζήτηση
κινηθήκαμε μέσα της εντελώς φυσικά, σαν να μην συνέβαινε τίποτα

πίσω από την στεγνή καλημέρα σου είχες
ένα πρόσωπο βαθύ που πεινούσε συμπάθεια.

Η μοναξιά σου αυλάκωνε την ψυχή-
αέναα – σαν να σου υπέβαλε σκέψεις.

Τις άλλες μέρες θλιβερό αεράκι σε μελαγχολεί
όπως πας να καθίσεις μες τον Οκτώβρη που δεν σε γνωρίζει.

Σε βρίσκω μέσα σ’ ένα προάστιο που συνέχεια αδειάζει

σε δέχομαι
όπως ανοίγεις την πόρτα του νου μου και μπαίνεις..

6.10.1983

2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ωραία!! Πες μου λοιπόν φίλε κύριε Στρατή τι να πω για τελευταία σου ποιήματα.
Τι να πω για "Το τεζαρισμένο δέρμα μιας μέρας που την δεχτήκαμε χωρίς πολλή συζήτηση"
Είναι δυνατόν να μην απορήσω όταν τέτοιες εικόνες γεννιούνται στο νου σου σαν σκηνικά ευφάνταστου σκηνοθέτη;
Και όταν είπα να μας μιλήσεις για την παραμονή σου στην Κωστάντζα δεν εννοούσα μέσα από την ποίηση γιατί εδώ μας μιλάς μέσα από τα ποιήματα σου αλλά ας πούμε αν είχες φωτογραφίες ή ακόμη και διηγήσεις πεζής καθημερινότητας. Μου αρέσουν να ακούω εμπειρίες ζωής σε άλλους τόπους.
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ,
αν παρατηρήσεις προσεχτικά θα δεις την ημερομηνία κάτω από τα ποιήματα που είναι λίγο μακρινή..
τότε που ήμουν περίπου 21 χρονών.. είναι από την πρώτη μου ποιητική συλλογή..
δεν έχουν σχέση με την Ρουμανία..
Άλλωστε ειλικρινά δεν είμαι καλός στην αφήγηση, αν θες πίστεψέ το- εσύ είσαι ο μάγος εκεί..
θα σου στείλω φωτογραφίες ωστόσο στο μαιλ για να δεις κάτιτις..
Περιμένω καινούρια δουλειά σου..
θα σου στείλω κι άλλα βιβλία..
σ' ευχαριστώ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου