...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

17 Μαΐου 2010

Βραυρώνα, 20 Ιούνη 1981

Βραυρώνα, 20 Ιούνη 1981

Κύμα το κύμα ανέβαινε η θάλασσα και που αχούσε
μέσα στην παλάμη του μεσημεριού ο τζίτζικας αφουγκραζόμουν
αίσθημα όλος.

Με την αφή πιανότανε ο αέρας·
μυρισμένος κάπου ανάσα χαρμόσυνη και το θυμάρι
που νάτο! κάλπαζε το χνώτο του ευωδερό
στην πλαγιά που πήγαινε για τον γιαλό είχε
ένα βαθύ αίνιγμα δικό του.

Χοχλακώντας ο βυθός του πόντου και το πλάτος
του ουρανού επάνω του αντιγραφή του πόθου του με τους αγγέλους
ψαράδες

Να ρίχνουνε την πετονιά και ν’ ανεβάζουν
χαρές πολύχρωμα ψάρια
χαρές πυροτεχνήματα όνειρα..

Με το γυαλί κατέβαινα στα άπατα:

Ο αχινός και ο κάβουρας
η πέρκα και ο αστερίας-
νάτα..

Όμως

Φλοίσβο τον φλοίσβο έπιανα από μακριά
το μήνυμα «πάρε με-
θάλασσα πάρε με-
και ζήσε μου όλη την ανάσα- πάρε με»

Μεσημέρι ούριο γύρω μου έπνεε με τον ήλιο κραταιό μέσα του
να ιδρώνει και με το λαχανητό του ρυθμός της υγείας
να λέγεται παράφορη η ζέστα..

Δίκαια
ο γλάρος ζυγίστηκε για μια στιγμή στον ουρανό και ύστερα
βύθισε μες το γέλιο της λαχτάρας του-
στην στενοχώρια λέει «όχι..»

Κάτι πρόδινε γύρω μου συριστικά-

μεσημέρι άγιο-

της παλάμης του όλα τα δώρα-

ο ήλιος στην χάρη του ένδοξος

και η θάλασσα μέγιστη!

4 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Το τελευταίο φέρει ημερομηνία πριν από περίπου 30 χρόνια. Τι όμορφο αλήθεια ένας νεότατος άνθρωπος να γράφει ήδη ώριμα αλλά και νεανικά ταυτόχρονα.
Άραγε η δεξιότητα να γράφει κανείς ποιήματα ωριμάζει με την πάροδο των ετών; Ή δεν έχει σχέση η ωρίμανση του ποιητή καθώς η ψυχή δεν έχει ηλικία και μόνο η εμπειρία βοηθάει την τεχνική;
Επειδή λατρεύω αυτήν την γλώσσα κι ας γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αφρική, θαυμάζω πάντα την χρήση από σένα Στρατή.

Φαίδρα Φις είπε...

υπέροχο Στρατή...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΦΑΙΔΡΑ,
σ' ευχαριστώ!

Μπαίνω πάντα στην σελίδα σου βγάζοντας τα παπούτσια της ψυχής μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Α ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ..
Να ήξερες τι ατελείωτους καβγάδες έριχνα με τον πατέρα μου γιατί παραμελούσα τα μαθήματα του σχολείου και διάβαζα ποιήματα..
Τώρα πια ξέρω ότι άξιζε τον κόπο..
Αυτό ήθελα πάντα να κάνω!
Εγώ να δεις πόσο λατρεύω αυτήν την γλώσσα και την σέβομαι!
Την καλησπέρα μου ΦΙΛΕ!
(κάτι σου έστειλα σήμερα, να έχεις τον νου σου..)

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου