...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Μαΐου 2010

Ο ίδιος που δεν μου ανήκει τίποτα είμαι:

Ο ίδιος που δεν μου ανήκει τίποτα είμαι:
ένας επηρμένος και φλύαρος χαρτοπαίχτης που τον ξεπερνά
η παρτίδα·
τα μανίκια μου είναι γεμάτα από κείνους τους ευνοϊκούς άσσους
που ανατρέπουνε τ' αποτελέσματα·
δεν ξέρω πότε ο χρόνος δραστικά θα με πολιορκήσει·
τρέχω απ' όνειρο σε όνειρο, ακουμπώ
πάνω στον πάγκο τον καφέ μου·
δεν κάπνισα σχεδόν ποτέ- φοβήθηκα
την βιαστική φθορά·
κούρασα τόσο τις λέξεις μου που νιώθω
να ιδρώσανε
εκείνο που ήθελα κι όπως που ήθελα εγώ να το πω·
κοιτώ όμως στα μάτια τον καθένα, τολμώ
να διεκδικήσω των πραγμάτων τον ψίθυρο.
τα έτσι φέραν τα αλλιώς, η γη το ίδιο περιστρέφεται·
νομοθετώντας πάντα επί το χάος
ζουν οι άνθρωποι- πού πάω εγώ
με τις τόσες σελίδες μου
που περιπλέκονται γύρω απόναν φθαρμένο παράδεισο;
και όταν την νύχτα ψάχνω που να βρω το δίκιο που μου στέρησαν
ο κόσμος γίνεται μικρότερος
και τις προοπτικές του διαρκώς φτωχαίνει..

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Κλεισμένος μέσα σου, ίσως να παίζεις τη Μεγάλη Παρτίδα.. εκέινη που εξελίσσεται με τον ίδιο τον Εαυτο αου καθισμενο απέναντί σου στο τραπεζι... και με τους Θεούς να περιφέρονται ελέγχοντας τις αποκλίσεις από τους κανόνες που αρχικά ορίστηκαν..

Κι εσύ, Στρατή, αναιρεσες κάθε κανόνα παιχνιδιού χαραζοντας δικό σου δρόμο...

Υπεροχη η γραφή σου, Στρατη..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ ευχαριστώ ΚΑΚΙΑ!
Συνοδοιποροι στο ίδιο ταξιδι...

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου