...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Νοεμβρίου 2022

Πρωινό ξύπνημα…


Φυσάει ένας αέρας κρυερός, σαν μια παράξενη διαμαρτυρία,
Κάνει φλύαρα τα ευσύνοπτα,
Αυθαδειά-
Λίγο ακόμη για να ξημερώσει,
Σκιές παρασυρμένες κρύβονται ολοένα πίσω από τον τοίχο
Ή τα δέντρα, σκιές τρομαγμένες.
Διαβάζω την σιωπή,
Ιδρύω μια μοναξιά που μου αρέσει,
Απ’ την πύλη της
περνούν παράξενα όντα δέσποτες ενός αλλιώτικου παραμυθιού,
μου νεύουν,
τα κοιτώ,
όμως μένω στην ησυχία μου, διαβάζω
Τον ουρανό καθώς βαθαίνει και βαθαίνει
Δημιουργώντας ψευδαισθήσεις λυρικές!
Μπορεί να είναι εικόνα ουρανός

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

διαβάζω
Τον ουρανό καθώς βαθαίνει και βαθαίνει S.P.

Υιορτές !
Θαρρείς η θύμηση
ψάχνει για θύματα...

Είμαι παιδί τ' ανίσχυρου
στου κόσμου την πορεία ..

και προσπαθώ ...

(Κι εγώ, από 'δω
σας σκέπτομαι, πάντα με αγάπη)




ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Πάντα ανίσχυροι είμαστε, και απροστάτευτοι μέσα στου κόσμου την αντάρα. Μην λυγάς όμως! Προσπαθούμε και ελπίζουμε…
Τα φιλιά μου! Κι εμείς σε αγαπάμε!


Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου