...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Ιουλίου 2013

Κυριακή ώ Κυριακή χαρά μου!

 
 
 
 
Κυριακή ώ Κυριακή χαρά μου!
Στο φως της μέρας η άπεφθη 
εικόνα του εκστατικού ήλιου
Λάμπει. Η προτεραία λέξη 
γεννά του μηνός την συμπάθεια.
Στα παρτέρια μιλά καλοκαιριού μαλάματα 
ο βασιλικός
Κι απ’ του ασβέστη την οξύτη το λευκό χαράσσει 
το ίχνος του μες την γεωμετρία του Ιουλίου.
Τσαμπιά που δένουν τα σταφύλια και αγαλματώδεις
ελιές
Ωραία ταξινομημένες μπαίνουν 
στου κόσμου τα λιβάδια.
Εγώ που σ’ αγαπώ νίπτω τας χείρας μου
Για ό,τι πάθος από δω και πέρα θα συμβεί!
 
 

 

4 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Αγαπώ κι εγώ ιδιαίτερα τις Κυριακές
κι όταν μάλιστα ο Ιούλης δροσερεύει τα πρωινά


φιλί

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μα είναι, Ελένη μου, μια μαγική μέρα που προλαβαίνει το μυαλό να σκεφτεί..
όλη η άλλη βδομάδα, άστα...
φιλί

Αστοριανή είπε...

Love,
only LOVE!

With love, Yiota!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα
φιλιά κι από μένα..
να είσαι καλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου