...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Ιουλίου 2013

Ζητώ ανάμεσα στον καπνό μιας θυσίας το πρόσωπο ενός παράξενου θεού



Την στεναχώρια μου όταν η στεναχώρια μου είναι βούλιαγμα πληθωρικό…
Την αγρύπνια μου.. Την κουρασμένη ζωή και τον ακούραστο θάνατο.
Την ασχήμια..
Ζητώ ανάμεσα στον καπνό μιας θυσίας 
το πρόσωπο ενός παράξενου θεού- ζητώ
Αυτό που συνεχώς μου ξεφεύγει..
Τάφος η αγωνία- η αγωνία είναι ένα σφυρί 
που βάζει μια πλατιά τελεία πάνω στο μελαγχολικό σκαλοπάτι 
του οράματος.
Και οι ιδέες;
Και η ανακόλουθη πορεία τους στο εύρος του καλοκαιριού και όταν 
ο πολιτικός βρικόλακας κάτι ετοιμάζει;
Δόκανο η φωνή και η σιωπή μια ελαφίνα που σκλαβώθηκε..
Κουμάντο να μην γίνουν όλα θρύψαλα και νόμος καταπατημένος.
Την νύχτα 
παρακολουθώ που κοάζουν τα βατράχια 
μέσα της 
κι η πένα μου 
ξύνει θλιβερά το χαρτί
Αφήνοντας ένα ασήμι φεγγάρι 
να μεριμνά για μια μουσική που σβήνεται
σιγά σιγά..



2 σχόλια:

Paty Carvajal είπε...

una nube de plata, que significativo es eso amigo.

Besitos desde Chile

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Paty Carvajal

Dulce Buenas mañanas casa Neruda...Y gracias a que existen cerca de mí tan solidario y amoroso.Sweet kisses de Grecia!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου