...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Φεβρουαρίου 2013

ΛΑΡΙΣΑ..






Τα πράγματα που δεν ορίζω ορίζουν από μόνα τους μία συνθήκη τελειωτική.
Απορροφούν την ασημαντότητα. Κι όσο
Τα πλησιάζω να τα ερμηνεύσω με τον νου, τόσο 
μου απιστούνε σαν να είναι
Δρεπανηφόρα άρματα που εστιάζουν στην μέρα που σβήνεται 
σαν αυτή η Παρασκευή.
Στην Λάρισα είμαι εγώ κι όμως είμαι ο μέσα μου άλλος-
Αυτός που εξοργίζεται από την αδικία και γράφει
Χιλιόμετρα στον χάρτη σαν ένα αεικίνητο τεκτονικό ρολόι που καταδεικνύει
Δυνητικά κοφτερός που είναι ο χρόνος.
Η επαρχία μεταμορφώνει την Ελλάδα.
Η επαρχία είναι το ζωντανό κύτταρό της.
Κι όμως-
Υποψιάζομαι ότι και τέλμα μυρίζει.
Ταξιδιώτης επί το έργω συλλέγω
Εικόνες και εκτελώ δύσκολα μεροκάματα.
Είναι ένα ηφαίστειο που με απειλεί
Κι είναι σαν να μονομαχώ εγώ ο ίδιος μ’ εμένα..

                                                   Λάρισα  15.2.2013

4 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Περιηγητή του ονείρου
θα σε ονομάτιζα!!!!
Κατέρχεσαι την ηδύτητα των πόλεων
με πένα που υμνεί την ομορφιά


πολλά φιλιά Στρατή μου

Paraskevi Lamprini M. είπε...

η επαρχεία... που δεν έχω ζήσει... λες να φθήνει;;... δεν γνωρίζω... ακούω όμως και αφουγκράζομαι τα νέα από σένα... και ανησυχώ...
ωραίο, φίλε... τα λέμε
καλό μεσημερι...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ποιώ-ελένη

περιηγητής του ονείρου...
μου άρεσε αυτό!
πολλά φιλιά Ελένη!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Παρασκευή

η επαρχία δίνει σφυγμό στην Ελλάδα.
Είναι η καρδιά της αλλά θέλει καλό αυτί να την αφουγκραστείς.
Να ακούς ακόμη και μέσα στην τραχιά πέτρα..
Καλό βράδυ! Μην ανησυχείς για τίποτα.
Όλα θα πάνε καλά..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου