...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

10 Φεβρουαρίου 2013

Αν δεν υπάρχεις




Για την φορά που απουσιάζεις
Το φλερτ πάντα κοντά στον τρόπο σου επιβεβλημένο.
Έτσι όπως θέλω και να καταλαβαίνω την ποίηση.
Παρακολουθώ την φωτιά σου διαχυμένη μέσα στα λόγια·
Αν δεν υπάρχεις για μένα το ίδιο είναι
να μην υπάρχω κι εγώ παρά σε μια τρανταχτή φευγαλέα ανάμνηση.
Η ψυχή που σου αντέγραψα, η ομιλία
Μες τον οίκο της ουτοπίας που νόημα πήρε
με κυνηγά.
Είμαι ο φτωχότερος όλων
Κι ο πλουσιότερος ταυτόχρονα.
Βηματίζω νευρικά με την κάμαρα.
Δεν πάω πουθενά που δεν είσαι.
Οι αρνήσεις μου σπάζουν τον καταφατικό σου κύκλο.
Όλα εσύ τα γνωρίζεις..

                                           Ιτέα…



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας κύριε Παρελη, χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω, μου είχε λείψει η υπέροχη ποιηση σας!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

περήφανη μανιάτισσα

ευχαριστώ πολύ που με διαβάζετε

με τιμά η άποψή σας

να είστε καλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου