...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Φεβρουαρίου 2013

Όπου ήσουν έφτασα και σε βρήκα εκεί



Συναντιέμαι με σένα εκεί που οι πόθοι είναι απέραντα επιθετικοί
    Τέτοια που κάνεις σε αγαπάω συνεχώς περισσότερο
         Κλέβει την παράσταση της ζωής η σχέση του ενός με τον άλλο
     Όλα τα ρήματα είναι δοτικά στην συνεύρεση
Αν ξαπλώσω ανάσκελα κοιτάζοντας τα άστρα
    Θα είμαι  ευτυχισμένος θα είμαι χαρούμενος
        θα έχω τελέσει μια προσευχή να φτάσει η καρδιά μου σε σένα.
             Με τα λόγια με το τίποτα έφτασα στο μακρινό σου κονάκι
          Όπου ήσουν έφτασα και σε βρήκα εκεί
      Που η αγάπη γίνεται του κορμιού πανωσέντονο
Και καίγονται από κάτω του στα φιλιά οι εραστές
   με το ώριμο πάθος.
       Στο πλάι σου είμαι στην μεριά που δεν το ξέρεις να δεις
             Μα αν με την καρδιά αισθανθείς θα με νιώσεις
                 Να βαφτίζω ερωτικά τα μοιραία μαλλιά σου..



2 σχόλια:

POETA CIGANO είπε...

Querida amiga Stratis !

Muito me honrou a sua visita ao meu Blog.
Obrigado pelo carinho para comigo e meus
Trabalhos. Seu Blog. é também muito bacana. Lindo, com belíssimos textos poéticos.
Gostei de tudo que vi. Está de parabéns. Já
Sou seu seguidor.
Beijos de luz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

POETA CIGANO – 13/02/2013

http://carlosrimolo.blogspot.com
“Poesias do Poeta Cigano”

http://facebook.com/poetacigano

http://facebook.com/groups/296470613762821
(Cantinho do Poeta Cigano)

Macaé - Rio de Janeiro - Brasil.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Carlos Rímolo

vamos continuar a servir como o mais forte a poesia pode.
nosso século é amargo.
Eu se aproximar de você através da tradução ruim, mas eu estou feliz por você estar lá.
Poetas nunca morrem.
Olá meu amigo!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου