...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Φεβρουαρίου 2013

Συνεχίζοντας ψάχνω αυτό το κάτι που κανείς δεν το έχει





Δεν έχω περισσευούμενη ώρα,
ο χρόνος μου τρέχει με χίλια
έχω συνομιλήσει με τον κάθε λίθο της πατρίδας-
τώρα κοιμάμαι
κάτω απ' την κληματαριά μιας λέξης
έχω ακυρώσει όλα τα συμβόλαια και νομίζω
μια μέρα κι άλλο θα απλουστευτώ:
τόσο που να με καταλαβαίνει κι ένα παιδί
που την πρώτη του λέξη μιλάει.
Σ' αυτές τις ορχήστρες που διάλεξα το πρώτο βιολί
είναι τα λουλούδια αυτά
που ωδικά και με γινάτι ευωδιάζουν.
Και το σταλμένο τους μήνυμα
είναι επικοινωνία.
Η μέρα είναι επικοινωνία.
Αυτά που δεν είπα είναι επικοινωνία.
Είμαι ερωτευμένος με τα γύρω μου πάντα.
Αν με πολιορκεί η ζωή, οι περιουσίες μου είναι
μες τον ουρανό αμετάκλητες
και εξ' αδιαιρέτου τις έχω
με πλήθος αγγέλων
που κρατούν το γαλάζιο του φεγγερό και ωραία γεμάτο.
Σπούδασα να μην έχω κρίματα του εγώ.
Συνεχίζοντας ψάχνω αυτό το κάτι που κανείς δεν το έχει
μόνο των φωνηέντων οι όψεις είναι φωτιά,
μόνο αυτές πυρπολούν
κάθε μέσα μου κόσμο
που μέσα στων ρημάτων την χώρα γλαφυρά καταγράφεται
γυρίζοντας το πρόσωπο που έχω
κατά τον απέθαντο ήλιο-
γινάμενος νυν
ερμηνευτής αοράτων..

4.10.2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου