...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Ιουλίου 2010

ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΤΟΥ ΔΥΟ..

Το βράδυ βράδυ καθίσαμε γύρω στην λύπη του αιώνα.
Το πένθος φρένιαζε·
βάλαμε περισπωμένες στο όνομα της άνοιξης.
Η βαρήκοη αγάπη μας οδήγησε τις παρομοιώσεις
δύσκολα μέσα από γιγαντωμένες φαντασίες.
Η ελπίδα βρικολάκιασε
μέσα σε μια απαντοχή από ποιήματα.

Ωραία που το βιβλίο των ωρών άνοιξε και διαβάσαμε
τον κίνδυνο από απονιά·
οι άλλοι δίναν πλούσια τον οίκτο τους στην θέληση του ανέμου.
Υπέφερα…
Στο εικοστό δεύτερο της ηλικίας μου.
Πήρα μια πέτρα και την πέταξα μες το στεγνό τοπίο
της ερημιάς που φάνταζε να έχει ζήσει εκεί
ο άλλος μου εαυτός
-πολλές δεκαετίες και-
σιγά σιγά
μία στιγμή
συναρμολογημένη από τόσες χίμαιρες να νόμισε
θα βρει κουράγιο ν’ ανορθώσει.

Πάντως κορίτσια…
Τα αγόρια μέσα στην μελαχρινάδα τους κ’ η θάλασσα…
Το πρωί ξύπνησα λυπημένος σαν άλλοτε
που μου φεύγαν τα καράβια και δεν είχα ποιόν να χαιρετήσω..

Για την πραγματικότητα η πνιγερή μελαγχολία.
Στα χρόνια που η έγνοια μου ήτανε οι λέξεις..
Έτσι….Εγώ!
24.5.1982

2 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Κι... Εγώ θα σταθώ στην ημερομηνία.. 1982
2010 και η ψυχή του ποιητή ίδια μοιάζει !!!
ο αλλος εαυτός που ίδια καθηλώνει ..ίδια γητεύει τις λέξεις !!!
καλό βράδυ ποιητή !!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μα η ψυχή του ποιητή δεν αλλάζει ΔΕΣΠΟΙΝΑ..
Απλά απεμπολεί από πάνω της το βάρος που για τους άλλους είναι φθορά..
Καλημέρα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου