...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

19 Νοεμβρίου 2013

Μακάρι




Μακάρι γαλάζιο το βράδυ
και το φεγγάρι γεμίζει
σιγουριά και απόφαση
μακάρι οι σαρωτικές επελάσεις
της μνήμης φωτιάς
μαράζια λυρικά και τονισμένα
σε μελωδία παράπονα
του γιασεμιού η άχνα τρέμει
μες τον αέρα
και η ωραία που είσαι
είναι βελόνι στην καρδιά μου
μακάρι η γνώμη μου που δεν υποχωρεί
η συνείδησή μου που με απόλυτη ρότα
δρόμο χαράζει
η ειλικρίνειά μου, η θερμή αγάπη που σου ‘χω
εσύ που με ακολουθείς θέλοντας
κι άλλο ουρανό και εθελούσια
για το φιλί θυσία
η νύχτα που κρατεί ένα ντέφι και βαρά
έναν σκοπό σαν από μακρινό πλανήτη
η μουσική
τα γέλια μας τα ρόδα τα τραγούδια
τα νέα πολύτιμα που εμείς θεσπίσαμε, οι εξελίξεις
των εποχών που μας εγκλώβισαν
αλλά ποτέ δεν θα αφήσουμε
να μας λυγίσουν!








6 σχόλια:

Μαρία Κανελλάκη είπε...

"...οι εξελίξεις των εποχών που μας εγκλώβισαν
αλλά ποτέ δεν θα αφήσουμε
να μας λυγίσουν!"

Μακάρι Στρατή μου!
Να το νιώθαμε όλοι αυτό και να το κάναμε στοίχημα ζωής.
Καλό βράδυ!

Βίκυ Δερμάνη είπε...

εικόνες, συναισθήματα, πόθοι, έρωτας σ' ένα ποίημα νέας γραφής, που όμως ξεχειλίζει από λυρικότητα παλιάς όμορφης κοπής.
Κύριέ μου σ' απολαμβάνω!

Ελενα Λ. είπε...

Aπολαυστικότατος!!
Με μάγεψες για άλλη μια φορά Στρατή μου!
Την καλημέρα μου!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Ίντα μου λες μωρέ Μαρία;
Εσύ που είσαι Κρητικιά έχεις και παραπάνω λόγο να μην λυγάς ποτέ σου..
Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Βίκυ μου κι εγώ στα δικά σου λημέρια ευχαριστιέμαι τις λυρικές σου χαρές..
Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Έλενα σ'ευχαριστώ πολύ!
τελικά γίναμε χαρούμενη μπλογκοπαρέα..
καλό βράδυ να έχεις!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου