...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Αυγούστου 2009

(Μ’ έχετε δει μέσα σε μία σκέψη ώριμη να ωραιολογώ;..)

ΣΤ

Μ’ έχετε δει μέσα σε μία σκέψη ώριμη να ωραιολογώ;
Επειδή και η φύση, δασκάλα μου
δρα πλουσιοπάροχα
χαρίζοντας πρωινές φορεσιές λουλουδιών
σε όλα..

Καπακωμένες δοξασίες, προλήψεις, ασυντόνιστα μέσα
σ’ ένα κουπάκι του καφέ
αναποδογυρισμένο·
η σελήνη φοράει λουστρίνια, δεν είναι ένας μούτσος
καραβιού που τα έμπλεξε με τις γυναίκες
κι έστειλε την καρδιά του αρόδο..
Μπαίνει
φουριόζος μέσα σ’ ένα γράμμα εξευμενιστικό.

Για μένα ήταν το κακό μαντάτο!
Να πούμε χτύπησαν καμπάνες
χτύπησαν καμπάνες,
φτεράκισε το κουράγιο μου..

Έπειτα
ήρθα ως εδώ!
Η Αυλίδα φορώντας τον σκούφο της ανάποδα·
βλέπω το «νησί των ονείρων»-
Ο ήλιος υπήρξε μια τελεία
στον πρόλογο τ’ ουρανού-
ένα αψύ αεράκι ήταν η παύλα·
τελεία και παύλα!

Εξακολουθητικό το ράπισμα στην χλόη του Μάρτη-
Η ημερομηνία των δεκατριών του ημερών
κάγχαζε έναν κουτσοπόδαρο Φλεβάρη-
απέχθεια!
Και για την ψυχή, χάος!

Καμιά αρμονία συμφώνων
φωνηέντων
διφθόγγων
δεν βρέθηκε να εκφράσει
το μέσα μου κενό..

Απ’ την μια άκρη ως την άλλη
ήταν τεντωμένο ένα σχοινί-
πάνω του ακροβατούσε
ο κόσμος απεγνωσμένα..

Χρονιά του ’82..

Είδα να χάνουν τον μπούσουλα οι καλύτεροί μου φίλοι
χορεύοντας ένα τρελό τουίστ απωθημένων,
στους σταθμούς των τρένων με βαλίτσες
καργαρισμένες φονικό..

Περίμενε τα δρομολόγια της φθοράς η καρδούλα τους!

12.3.1982 Αυλίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου