...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

3 Αυγούστου 2009

100

100.

Σ’ αφήνω να δουλέψεις με το μυαλό σου μέσα στις συγκυρίες της φωτιάς
Του πάθους σου.
Σ’ αφήνω ν’ ανεβείς όλη την κλίμακα του ζωντανού
Μαρτύριου της λέξης.
Τότε που οι μάγισσες μέρες επαναστατούν και γίνονται
Μια ιστορία πονεμένη.
Σ’ αφήνω να νιώσεις ελεύθερη σαν ένα πουλί
Που δεν έχει που ν’ απαγκιάσει.
Και γυρεύει το φως των κλαδιών να του πει
Για την φωλιά των ονείρων του.
Σ’ αφήνω
Να περάσεις από εμένα σ’ εμένα
Σαν να με ακυρώνεις που δεν είμαι εκεί
Που αρχίζει η πραγματική μοναξιά σου..

4 σχόλια:

μαριάννα είπε...

Άφωνη... Όλα τα τελευταία σου ποιήματα αγαπητέ Στρατή, είναι ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ά!
Και τα υπόλοιπα φυσικά, αλλά αυτά τα τελευταία είναι απίστευτα...
Δηλώνω εντυπωσιασμένη!

Καλησπέρες!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ' ευχαριστώ Μαριάννα!
Υποθέτω φταίνε τα φεγγάρια του Αυγούστου!
Καλημέρα!

Ανδρέας Καρακόκκινος είπε...

Τα φεγγάρια του Αυγούστου μου φαίνεται Στρατή, ματώνουν τις απουσίες και χαράζουν τη μοναξιά.
Αυτό θα το αναρτήσω κι εγώ.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!
ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΥΤΗΣ ΠΟΛΗΣ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου