...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Μαΐου 2016

ΦΡΑΝΣΟΥΆ!


Ω! Φρανσουά μικρή γαλλίδα, κοριτσάκι μου
Που μ’ άρεσες σε ένα μικρό μπαράκι της Σικίνου
Χαμηλωμένο φως ροζέ ρομαντικό
Οι Rolling Stones να εξουσιάζουν
Χαμογελούσες
Ήσουν όμορφη
Σαν την πιο αινιγματική όψη του φεγγαριού
Σε μια πανσέληνο Αυγούστου-
Εγώ
Είχα ξεφύγει από την στράτευση με μόνη
Άδεια την μπαγιάτική μου αγανάκτηση, την βαρεμάρα
Ρούχα απαίσια στρατιωτικά
Σταθμός Λαρίσης τέσσερις η ώρα
Στις έντεκα κυνηγητό με κάποια καρακόλια στην πλατεία Βικτωρίας
Άπιαστος, άπιαστος λοιπόν
Ακόμα-
Με την ψυχή στα δόντια την ζωή μου πήγαινα
Έτσι λοιπόν –αλήτης για τη γνώμη του μπαμπά μου
Οι πιο πολλοί μια αναγούλα για τον ντελικάτο οργανισμό μου
Απόψε ‘’Καληνύχτα!’’ σ’ όσους ξενυχτάνε!
Εγώ ελευθερεύω
Κυρτός!
26. 09.’ 82
Αυλίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου