...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Μαΐου 2016

Του Μάιου Σαββάτο…


Γυρεύω γυρεύω- τι ζητά
Κάποιος που δεν ησύχασε ούτε στον ύπνο;
Γεύσεις έχω από μελιού απείκασμα
Και μοσχοβόλησε μέσα στον νου μου ο πεύκος.
Του Σαββάτου ο ειρμός καπνός που αγαπά τα ουράνια.
Σάλπιγγες που διαλάλησαν μια Γη Επαγγελίας.
Πού είναι πια η Κιβωτός και ποιά ηθική ενστερνίστηκες
Κουρασμένε οδοιπόρε που καίνε οι πατούσες σου
απ' της ερήμου το λιοπύρι;
Ένα ξαφνικό χελιδόνι ζητά της Άνοιξης την φωνή και διατρανώνει
Των μυστηρίων την νεότητα όπως κι ο κόσμος μέσα στην καρδιά μου είναι
Λατρευτικός και αιώνιος…

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Ένα ξαφνικό χελιδόνι ζητά της Άνοιξης την φωνή ΣΠ


...ο αγαπημένος μου ηλίανθος... μόνο που τα χελιδόνια δεν περνούν από δω...
Αν φώλιαζαν,
πόσα θα είχαμε να τιτιβίσουμε...
Φιλιά
Υιώτα,
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

να είσαι καλά αβρή Κυρία!
φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου