...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

1 Μαΐου 2016

Της ψυχής μου και μόνο…




Κάτω από το σιωπηρό τριαντάφυλλο
είναι η αντανάκλαση ενός ιδεατού κόσμου που προσεγγίζω
με την καρδιά μου.
Ο βαθύς καημός που ανατρέμει επάνω στου κήπου τις ένοχες βοκαμβύλιες,.
Το άλικο φως του γαρίφαλου που μπουκώνει το μεσημέρι με ευωχία.
Εγώ που σου ανήκω.
Πληθυντικά έντομα που μηνύουνε άνοιξη.
Καθαρότητα προ των ουρανίων τελετών.
Άνεμος με γεύση κανέλας.
Λιγωτικό δεντρολίβανο.
Άγουρος στοχασμός και λυρική πραγματικότητα.
Ένθεος κήπος και μεθυσμένα παρτέρια όπου το στρουθίο όμορφα παίζει και είναι ευχαριστημένο με την επικράτεια..

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

η αντανάκλαση ενός ιδεατού κόσμου που προσεγγίζω
με την καρδιά μου. ΣΠ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!! ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!

Πάντα με την αγάπη μας.

Υιώτα-Δημήτρης και ...όλοι οι ...υπόλοιποι!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ' αυτούς τους χαλεπούς καιρούς, και οι ευχές μοιάζουν απομεινάρια μιας ψυχής που ταπεινώθηκε· ωστόσο τις εκκολάπτουμε νομίζοντας θα δούμε ένα απίστευτο θαύμα· κι εκείνο δεν έρχεται· είναι κακές οι εποχές: ανέσυραν πολλή λάσπη από μέσα μας· ντυθήκαμε ιδεοληψίες που μας παραπλανούν· κι οι επιτήδειοι δουλεύουν συντονισμένα, για το κέρδος τους.
Τα φιλιά μου..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου