...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Απριλίου 2015

Των ερώτων το ταίρι μου..





Βάφουν λόγια το μετάξι και εγώ σε σκέφτομαι
Έφυγες για άλλες μέρες κι η καρδιά μου έλιωσε

Πού θα πας και δεν σε νοιάζει που πονώ αφόρητα;
Ασ'  τα πείσματα και γύρνα να 'σαι η μαντόνα μου

Ήλιος ήρθε να μιλήσει τα ωραία λόγια του
Άφησα τα πάντα πέρα και με φως σε σκέφτομαι

Αν θα γράψεις όσα ξέρω θα τα ζω στην σκέψη μου
Είσαι άλλης σημασίας και μ' αυτό με κέρδισες

Κοριτσάκι ταξιδάκι όνειρο ανεκπλήρωτο
Σε ζητώ πίσω από κείνα που ποτές δεν λέγονται

Άγγελε που φτάνεις όταν η ζωή μου θλίβεται
Γράφω τώρα να ξορκίσω τις αβέβαιες ώρες μου

Ποιήματα σε ζωγραφίσαν ποιήματα σε θέλησαν
Και θα γείρω στο πλευρό σου ήσυχα να κοιμηθώ..






2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Πανέμορφο!
...μοιάζει στο κοριτσάκι από το νησί του ήλιου...
Υιώτα
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αυτό το κοριτσάκι το φλογοβόλο..
καλό βράδυ..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου