...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

5 Απριλίου 2015

Απρίλης του κοιμητηρίου…




Για τα αινίγματα υπήρξα, για τα αινίγματα.
Παρασκευής δεδομένης, σαν
από μια σκουριά να έλαμψε, κάτω απ' το μέταλλο, η φωνή.
Ο κόσμος δικαιώθηκε·
αυτά που ονειρεύτηκα υπήρξαν-
ναυαγισμένα βέβαια
μες τον απέραντο γιαλό.
Είδα καράβια που έφευγαν, είδα
την σιγανή βροχή
που έτρεμε πάνω από της Αττικής το μετερίζι.
Δεν υπήρξα και υπήρξα- σαν
ένα χώμα που χώνεψε μέσα του
πολλές σάρκες
και τώρα γέμισε λουλούδια
ενός Απρίλη του κοιμητηρίου..


4 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Εν όψει Μεγάλης Εβδομάδας
το ποίημα πειθαρχεί!!

φιλί

Paraskevi Lamprini M. είπε...

τι όμορφοι οι τελευταιοι στίχοι.... !!!

Καλό Πάσχα!!! με πολλή ποιηση!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Να περνάς καλά Ελένη μου-
Εγώ πάντως πάντα απείθαρχος θα είμαι-
Πώς είναι δυνατόν να πειθαρχεί το ποίημα μου;
Φιλιά!


ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Καλό Πάσχα Λαμπρινή-
και ευχές και για το όνομά σου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου