...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Απριλίου 2015

Η φιλία…



                                                                   
                                                                             στην Λένα Σαμαρά
                                                                             στην  Ρούλα Τριανταφύλλου


Ραγισμένα επιχειρήματα όταν
η φιλία αποτραβιέται σε μία γωνιά και κλαίει.
Στο αίμα είναι πάντα ο καημός, στο να σέβεσαι
διακαή πόθο των έσω σου.
Μυστικές συλλαβές αναζητώ- σαν να μου μέλει αύριο να πεθάνω.
Φτώχυνα στην ζωή και πλούτυνα στο όνειρο- κοίτα!
Ακριβός είμαι, το ξέρω- περηφανεύομαι
Για τις παρέες και για των αισθημάτων μου την φωτιά.
Άσε με θλίψη να σε κεραυνοβολώ
κάτω απ' το μαξιλάρι μου- μου ανήκει
ένας ήσυχος ύπνος..









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου