...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

10 Απριλίου 2015

Μεγάλη Παρασκευή…



Επί ξύλου η προσευχή μου κι αόρατη
Σαν η δορκάδα που μες των δασών την υγρασία
έχει ασύλληπτο διασκελισμό.

Πώς ράγισε ο ουρανός και ο ήλιος
Κρύφτηκε να μου δώσει τα σημάδια
Πώς η ζωή, για όλα της, ακριβά επληρώθηκε;..

Η φωνή σου δεν κοιμάται ποτέ της·
Η φωνή σου αντηχεί μες τις ερημιές που συχνάζω·
Τίποτα απ' την γύμνια σου δεν είναι δουλικό..

Στην ποίηση χωρούν οι σταθερές σου επαγρυπνήσεις·
Βλέπω την λόγχη που κεντά το πλευρό σου·
Κι όμως, ο θάνατος δεν σε αγγίζει πουθενά..

Χολή και όξος, πίκρα πάνω στην πίκρα:
Μάχιμη είναι κάθε μία ιδέα σου-
Έσω λοιπόν το αθωότερο σκέλος του διαβήτη στην καρδιά μου-
Γεωμέτρησε την δική μου κουρασμένη ψυχή..





1 σχόλιο:

Αστοριανή είπε...

...Μάχιμη είναι κάθε μία ιδέα σου- ΣΠ

."Μάχιμη είναι κάθε μία ιδέα Σου" πάνω από 2800 χρόνια...
και τώρα, αγριεύει περισσότερο!

ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!

Υιώτα, ΝΥ

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου