...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Απριλίου 2015

Αν ο Μάιος…





Αν οι επιλογές μου, τα συσκεπτόμενα
άνθη,
οι παπαρούνες
που δρέπουν το άλικο
παρθένες,
τα χαμομήλια
δοκησίσοφα
και αναπλασμένα, οι ιαχές
των δέντρων, η αντήχηση
κάτω από τον ουρανό
το βιολί της μέλισσας  
λυρικό και άοκνο,
οι νότες
των χλοοφόρων αναμνήσεων, εγώ
που σ' αγαπώ και δεν σε έχω,
η διαπραγμάτευση που βασανίζει τον αέρα μου
το εθνικό μου καθήκον, ο καπνός
των ονείρων που εξατμίζονται στο πρώτο φως της μέρας,
η ανάσα μου
σχηματισμένη πάνω στης αιωνιότητας το μανίκι,
το ποίημα μου
μισοτελειωμένο σαν ένας τελάλης αχινός
που κυοφορεί όλους τους κινδύνους
μιας αόρατης θάλασσας..
Αν ο επουράνιος ιδεατός Μάιος…








4 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Καλό μήνα φίλε Στρατή
και Πρωτομαγιά σκέψης!!

φιλί

Αστοριανή είπε...

το ποίημα μου
μισοτελειωμένο...ΣΠ

..κι έχεις τον Μήνα, ολόκληρο,
να συμπληρώνεις, παραβγαίνοντας με την σκέψη-μέλισσα...

Πρωμηνιάτικα φιλιά,
Υιώτα
και Δημήτρης,
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

καλό μήνα Ελένη μου-
να περνάς καλά!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

λαχανιασμένο τρεχαλητό Υιώτα...
φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου