...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Αυγούστου 2015

Ανάδυση…





Βλέπω μια θάλασσα που κινεί λυρικές, μέσα μου, μνήμες,
προσθέτω ευσυνείδητα τον ουρανό και έχω
Ιδέα γόνιμη ταξιθέτρια του φωτός, ω τύχη!

Μια αχτίδα εισβάλει στην γαστέρα της και έχει μετουσιωθεί
κι εκείνο που είδα κι εκείνο που να δω δεν επιτρέπεται-
Ένα μαχαίρι των αποκαλύψεων χειρουργεί βαθιά την θλίψη του έξω κόσμου
κι ο μέσα κόσμος ευωδιάζει και αναστατώνει τα σύμπαντα..

Ω δώρο να είμαι ο νοών το άπεφθο φωνήεν της ημέρας
και της νύχτας,
                           Καθώς μηρυκάζει ο ουρανός έωλα άστρα και
χασμουριέται κάτω από την ζοφερή ανία του, α δώρο
να μου μένει το ποίημα ίζημα λαμπερό μιας θλίψης που είχα και μου την ξέπλυνε η μαργιόλα επική αδούλωτη θάλασσα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου