...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Απριλίου 2010

ΠΥΛΗ ΤΩΝ ΛΕΟΝΤΩΝ..

ΠΥΛΗ ΤΩΝ ΛΕΟΝΤΩΝ..

Πια δεν υπάρχουνε τα χρώματα των λουλουδιών, οι μεταμορφώσεις
της ψυχής: σε δράκο, σε μέλισσα, σε ζωύφιο ερωτευμένο.
Αιωρούμαι: μια γιγαντιαία ταλάντωση,
μέσα στον απέραντο ουρανό- τα χέρια μου
αγγίζουν το λευκωπό σύννεφο, χαϊδεύουν
τις σφαίρες της έκπληξης,
τακτοποιούν τον εξαίσιο ήλιο
που κρέμεται όπως μια λάμψη νοητή
μέσα στην μυστηριακή ζωή μου.
Τόσο μονάχος είμαι που δεν θα χωρέσει το κεφάλι μου
αυτό το περιρρέον άμορφο χάος.
Και μέσα σ' όλα τι να κάνω, να πω; Περνούν οι μήνες,
τα χρόνια γυρίζουν, γερνώ
και όπως οξειδώνονται οι αρθρώσεις μου,
να που ο χορευτής
νους μου πάνω απ' όλα χαίρεται
βήματα μιας ανάλαφρης
αρμονίας να χορεύει…
Κι όμως το ξέρω πως απέτυχα…
ευθυγραμμίστηκε η ψυχή μου με ό,τι ένθεο
και όμως έμεινα μ' ένα μηδέν πηλίκον.
Στέκομαι τώρα κάτω απ' την Πύλη των Λεόντων
κι αναρωτιέμαι πόσο αξίζουνε αυτοί οι θησαυροί του λίθου
όταν χιλιάδες χρόνους έτσι, αήττητοι μιλάνε….
Και με χαροποιεί η ποίηση του δειλινού που κάνει
τα αινίγματα πιο εύκολα και πιο
κατανοητό κι αυτόν κι εκείνον
τον που δεν ισχύει πια θεό.
16.12.2009

4 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Αν έκλεινα τα ματια και μια σιγανή φωνή ψιθύριζε τα λογια, θα έλεγα ότι είναι λόγια δικά μου...

Αμοιβαιότητα, Στρατή....
Συγκοινωνούντα δοχεία οι σκεψεις...
Ρέει η γραφή σου μεσα μου και νιώθω ότι το χερι σου προέκταση της σκέψης μου, να αναδύει από τα μύχια το συνοθύλλευμα που με κατατρέχει και με στροβιλίζει ανελέητα.....

Χαοτικός συνειρμός μέσα σε ένα νου που επεκτεινόμενος χωράει το Σύμπαν... γιατί και αυτό και η σκέψη διακατεχονται από το αχανες όριο του μη πεπερασμενου...

Ας επεκτείνουμε τη σκεψη, να αγγίξει τον αποστάτη θεό της αυτοκρατορικής εξουσίας.... εκείνης που ακανόνιστα ορίζει το Συμπαν.... κινεί τις τροχιές του νου και των ουρανίων σωματων....

Καπου διαβασα την λένε ενεργεια... ίσως με τα χαρακτηριστικά εντροπίας, η σκεψη να ταυτιστεί με το Όλον...

Χαιρομαι που σε βρηκα, πραγματικα....

Υπεροχο το κίνητρο που μου έδωσες και η αισθαντική μας ομοιότητα με συγκινησε βαθια....

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Η Κάκια έχει δίκιο. Επειδή διαβάζω τα εξαίσια ποιήματά της, βρίσκω μια πνευματική συγγένεια μεταξύ σας.
Η ΠΥΛΗ ΤΩΝ ΛΕΟΝΤΩΝ που πάλι μας ταξιδευει στο παρελθόν, αλλά και στο παρόν, και αποδεικνύει την αγάπη σου για τον πολιτισμό που χάθηκε - δε λέω τον πολιτισμό μας γιατί δεν ανήκει σε μας μόνο- σε βάζει να αντιλαμβάνεσαι ότι απέτυχες παρόλο που "ευθυγραμμίστηκες με ό,τι ένθεο"
Αλλά εκεί κατανοείς παλιούς καταργημένους θεούς αλλά και σημερινούς.
Όπως πάντα η ματιά σου αδυσώπητη αλλά και τρυφερή συνάμα σου εισδύει παντού ξεκινώντας από τον ίδιο τον εαυτό σου.
Καλή σου μέρα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ ΠΑΥΛΙΔΟΥ

Νομίζω αν αφήσουμε τον εαυτό μας να αισθανθεί θα αποδειχτεί ότι είμαστε τόσο ίδιοι όλοι και ότι ίδια αισθανόμαστε:

μυρίζοντας ένα λουλούδι ας πούμε..η ευχαρίστηση είναι ένα ζητούμενο που ξεκινά από μια αθώα ψυχή.. Την έχουμε;

Τότε να δεις πόσο μας κυριεύει το άρωμα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ

Ξεκινώ σχεδόν ειδωλολάτρης και αμφισβητίας και καταλήγω τόσο ένθεος που τρομάζω!

Είμαι πηλός που ξέρει την μοίρα του τελικά;

Την καλησπέρα μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου